Reyle Anselm

Untitled, 2022170 x 145 x 8 cmmixed media on canvas
Untitled, 202267 x 56 x 4 cmmixed media on canvas
Untitled, 202296 x 81 x 23 cmmixed media on wooden plate, acrylic glass
Untitled, 2022103 x 86 x 21 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 2017101 x 87 x 22 cmmixed media, acrylic glass
Untitled, 202287 x 73 x 4 cmmixed media on burlap
Untitled, 2022182 x 122 x 26 cmmixed media on canvas, acrylic glass
Untitled, 2022174 x 150 x 27 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 202050 x 40 x 15 cmmixed media, acrylic glass
Untitled, 2022151 x 130 x 27 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 202272 x 61 x 14 cmmixed media on canvas, acrylic glass
Untitled, 202250 x 40 x 15 cmmixed media, acrylic glass
Untitled, 2022256 x 201 x 26 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 202293 x 75 x 22 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 202296 x 81 x 23 cmmixed media on wooden plate, acrylic glass
Untitled, 2022170 x 145 x 8 cmmixed media on burlap
n.n., 2022ca H 72 cm, Ø 34 cm, plinth 80 x 40 x 40 cmglazed ceramics, plinth stainless steel
Untitled100 x 95 cmNeon
CV

Anselm Reyle, ovlivněný neony osvětlenou punkovou scénou Berlína 80. let, čerpá inspiraci ze svého okolí – brutalistní architektury neustále se měnícího poválečného Německa, předmětů z bleších trhu, leských figurín z výloh – to vše odráží nástup globálního kapitalismu a jeho jednorázové materiální kultury. Za to je často veřejně kritizován – jeho umělecká díla jsou popisována jako „povrchně svůdná“ nebo „über-kitch“, ale přesně to je jeho záměr: „Rád balancuji na hranici nevkusu,“ přiznává Reyle. Toto prohlášení naznačuje rozdíly mezi dekorativním artefaktem a čistě uměleckým předmětem, nebo prostě mezi uměním a produktem, což je obzvláště důležité vzhledem k nedávné spolupráci Reyleho se značkou Dior. Reyleovo intimní propojení s módními značkami je však v strhujícím kontrastu s jeho odmítáním estetických trendů současné malby, kterou často odsuzuje jako figurativní pseudoexpresionismus. Jeho obdiv k například Sigmaru Polkemu a Gerhardu Richterovi je v souladu s jeho touhou prozkoumat dnešní roli modernismu při vyzdvihování artefaktů z nedávné historie umění. Anselm Reyle vystavoval v nejlepších světových galeriích, jako je například prestižní Gagosian Gallery a dokázal se prosadit na špičce současného uměleckého trhu se zcela jedinečnou technikou foil painting.

Radiant Adventure

Press release