Anselm Reyle

Untitled, 2022170 x 145 x 8 cmmixed media on canvas
Untitled, 202267 x 56 x 4 cmmixed media on canvas
Untitled, 202296 x 81 x 23 cmmixed media on wooden plate, acrylic glass
Untitled, 2022103 x 86 x 21 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 2017101 x 87 x 22 cmmixed media, acrylic glass
Untitled, 202287 x 73 x 4 cmmixed media on burlap
Untitled, 2022182 x 122 x 26 cmmixed media on canvas, acrylic glass
Untitled, 2022174 x 150 x 27 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 202050 x 40 x 15 cmmixed media, acrylic glass
Untitled, 2022151 x 130 x 27 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 202272 x 61 x 14 cmmixed media on canvas, acrylic glass
Untitled, 202250 x 40 x 15 cmmixed media, acrylic glass
Untitled, 2022256 x 201 x 26 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 202293 x 75 x 22 cmmixed media, neon, cable, acrylic glass
Untitled, 202296 x 81 x 23 cmmixed media on wooden plate, acrylic glass
Untitled, 2022170 x 145 x 8 cmmixed media on burlap
n.n., 2022ca H 72 cm, Ø 34 cm, plinth 80 x 40 x 40 cmglazed ceramics, plinth stainless steel
Untitled100 x 95 cmNeon
CV

Anselm Reyle, ovlivněný neony osvětlenou punkovou scénou Berlína 80. let, čerpá inspiraci ze svého okolí – brutalistní architektury neustále se měnícího poválečného Německa, předmětů z bleších trhu, leských figurín z výloh – to vše odráží nástup globálního kapitalismu a jeho jednorázové materiální kultury. Za to je často veřejně kritizován – jeho umělecká díla jsou popisována jako „povrchně svůdná“ nebo „über-kitch“, ale přesně to je jeho záměr: „Rád balancuji na hranici nevkusu,“ přiznává Reyle. Toto prohlášení naznačuje rozdíly mezi dekorativním artefaktem a čistě uměleckým předmětem, nebo prostě mezi uměním a produktem, což je obzvláště důležité vzhledem k nedávné spolupráci Reyleho se značkou Dior. Reyleovo intimní propojení s módními značkami je však v strhujícím kontrastu s jeho odmítáním estetických trendů současné malby, kterou často odsuzuje jako figurativní pseudoexpresionismus. Jeho obdiv k například Sigmaru Polkemu a Gerhardu Richterovi je v souladu s jeho touhou prozkoumat dnešní roli modernismu při vyzdvihování artefaktů z nedávné historie umění. Anselm Reyle vystavoval v nejlepších světových galeriích, jako je například prestižní Gagosian Gallery a dokázal se prosadit na špičce současného uměleckého trhu se zcela jedinečnou technikou foil painting.

exhibition thumbnail

Používáme Cookies

Tyto soubory cookies neshromažďují informace a údaje, na základě kterých je uživatel webové stránky individuálně indentifikovatelný, jsou ale nezbytné pro základní provoz naší webové stránky. Bez těchto cookies není možné zabezpečovat řádný provoz naší stránky. Pokud nechcete, aby se tyto cookies ukládaly, změňte si nastavení v prohlížeči.